Health & Wellness

Sertai Komuniti Sihat Bersama Aleeyn

Kedai Amway Sibu

Kedai Amway Sibu

Selamat datang ke kedai Amway Sibu. Kami merupakan pengedar barangan Amway yang sah dan berdaftar. Kami juga menyediakan postage ke seluruh Malaysia, dan c.o.d kawasan berdekatan Sibu. Berminat untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan produk Amway, atau ingin menjadi ahli atau pengedar yang sah boleh p.m @ whatsapp kami

Mengenali Amway

Amway adalah syarikat pemasaran rangkaian yang beribu pejabat di Amerika Syarikat. Syarikat ini mempunyai wakil di pelbagai negara termasuk Malaysia. Amway menawarkan pelbagai produk kesihatan dan kecantikan, suplemen, produk penjagaan kulit, cucian kereta dan banyak lagi.

Di Malaysia, Amway telah menarik minat ramai dengan pelbagai produk berkualiti tinggi. Di kedai Amway Sibu Aleeyn, anda akan menemui produk-produk kesihatan dan kecantikan terbaik di pasaran. Anda boleh  dapatkan produk kesihatan seperti suplemen, makanan dan minuman kesihatan yang lain. Anda juga boleh membeli produk penjagaan diri seperti dan syampu, serta produk penjagaan kulit seperti pelembap dan toner. Tak lupa juga berus gigi, ubat gigi, deodoran, sabun, shampoo dan juga kordial.

 

barangan a,way

 

Produk Kesihatan di Kedai Amway Sibu

Kedai Amway Sibu menawarkan pelbagai produk kesihatan berkualiti tinggi. Ini termasuk suplemen makanan yang membantu meningkatkan kesihatan jantung, sistem imun, dan sistem penghadaman. Anda juga membeli minuman kesihatan seperti jus sayur-sayuran dan minuman protein untuk membantu meningkatkan kecergasan dan kesihatan secara keseluruhan.

Selain itu, kedai Amway Sibu juga menawarkan produk penjagaan kesihatan wanita seperti suplemen untuk membantu mengurangkan gejala PMS dan menopaus. Pendek kata, macam-macam ada untuk selesaikan masalah kesihatan. Aleeyn boleh bantu anda dengan konsultansi. Aleeyn mempunyai 10 tahun pengalaman bersama ilmu nutrisi.

Produk Penjagaan Diri di Kedai Amway Sibu

Di kedai Amway Sibu, anda juga boleh membeli produk penjagaan diri berkualiti tinggi. Ini termasuk sabun dan syampu yang diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi. Produk-produk ini membantu menjaga kesihatan kulit dan rambut anda tanpa mengandungi bahan kimia berbahaya.

Produk lain yang ditawarkan di kedai Amway Sibu adalah deodoran, losyen badan, dan produk penjagaan bayi. Produk-produk penjagaan diri yang ditawarkan di kedai Amway Sibu sangat berkualiti tinggi dan selamat untuk digunakan oleh semua orang.

Produk Penjagaan Kulit di Kedai Amway Sibu

Produk penjagaan kulit amat popular di kalangan pelanggan Amway. Di kedai Amway Sibu, anda boleh membeli pelbagai produk penjagaan kulit seperti pelembap, pencuci muka dan toner. Produk-produk ini membantu menjaga kulit anda cantik dan sihat.

Produk lain yang ditawarkan di kedai Amway Sibu termasuk produk penjagaan rambut seperti syampu dan conditioner. Produk-produk ini membantu menjaga rambut anda sentiasa sihat dan bersinar.

Semua produk penjagaan yang ditawarkan di kedai Amway Sibu dihasilkan daripada bahan-bahanajadi dan selamat untuk digunakan oleh semua jenis kulit.

Produk Penjagaan Rumah di Kedai Amway Sibu

Di kedai Amway Sibu, anda juga boleh membeli produk penjagaan rumah yang berkualiti tinggi seperti pencuci bilik mandi dan pencuci lantai. Produk-produk ini membantu menjaga rumah anda bersih dan segar.

Produk-produk penjagaan rumah yang ditawarkan di kedai Amway Sibu dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi dan selamat untuk digunakan dalam rumah anda. 

Produk Minuman di Kedai Amway Sibu

Di kedai Amway Sibu, anda juga boleh membeli pelbagai produk makanan dan minuman yang berkualiti tinggi. Ini termasuk produk kesihatan seperti suplemen makanan dan minuman kesihatan.

Produk lain yang ditawarkan di kedai Amway Sibu termasuk minuman seperti kopi dan teh, serta makanan ringan seperti kacang dan buah-buahan kering-produk ini boleh membantu menjaga kesihatan anda dan memberikan tenaga tambahan untuk aktiviti harian anda. 

Eh? tapi sekarang ni yang paling top ialah kordial buah tau. Nang sedap!

Untuk semua orang SIBU

Kedai Amway Sibu adalah tempat terbaik untuk anda dapatkan produk kesihatan dan kecantikan berkualiti tinggi. Bersama Aleeyn, anda boleh membeli pelbagai produk seperti suplemen makanan, produk penjagaan diri, produkagaan kulit, dan banyak lagi.

Kelebihan jadi ahli Amway dengan Aleeyn di Kedai Amway Sibu

1. Dapat diskaun 20 -30% dari harga bukan ahli ke atas setiap barangan yg Amway jual.
2. Dapat kedai online amway.my, masukkan login id dan password
3. Kalau point cukup, dapat redeem duit.
4. Dapat kawan baru dan network biz Amway
5. Ada 900++ produk kita boleh jual dan dapat untung runcit
6. Amway syarikat kukuh, tersenarai dah di bursa saham Malaysia.
7. Semua barangan amway jual sangat BERKUALITI.
8. Tak kena tipu sebab kita ahli, beli sendiri
9. Beli direct dgn amway, tak pakai org tengah…
10. Amway tak pakai sistem stokis, semua Amway uruskan penghantaran ke seluruh Malaysia. 
11. Bonus bulanan & tahunan yg lumayan bagi yg layak.
12. Sistem pemberian bonus Syariah Compliance
13. Sistem berpencen
15. Peluang melancong percuma keluar negara bersama pasangan setahun 2x
16. Pendapatan dan perniagaan boleh diwarisi (terbukti)
17. Semua produk Vitaminnya dan pemakanan diperakui HALAL.
18. Tak perlu simpan stok

Berminat nak jana pendapatan dengan Amway?

Bisnes Amway tidak memerlukan modal tambahan kerana anda hanya menggunakan dana “belanja hangus” yang telah anda peruntukkan setiap bulan untuk membeli barangan seperti sabun mandi, syampu, ubat gigi, deodoran, sabun basuh baju, sabun pinggan dan banyak lagi.

Dana “belanja hangus” merujuk kepada wang yang memang anda akan belanjakan setiap bulan.

Jika anda membeli produk-produk ini di kedai-kedai seperti Mydin atau Giant, anda tidak akan memperoleh pendapatan. Kedai-kedai ini tidak akan berkongsi keuntungan dengan anda.

Namun, jika anda membeli produk-produk ini daripada Amway, wang yang sama cuma ditukarkan kepada Amway sahaja.

Amway dapat berkongsi keuntungan kerana tidak perlu melalui perantara atau membayar artis untuk mempromosikan produk. Sebagai ahli Amway, anda menjadi duta produk yang berkongsi kebaikan produk secara langsung dengan siapa sahaja yang anda jumpa. Sebagai balasannya, Amway memberikan anda komisen.

Contohnya, jika anda membeli produk bernilai RM 200-RM 250 setiap bulan di Amway dan mengamalkan strategi yang betul, anda berpeluang menjana pendapatan sendiri sehingga RM 1000 sebulan secara separuh masa sahaja. Ini adalah sebagai permulaan sahaja dan masih banyak peluang lain menanti.

 

JOM BUAT BISNES AMWAY BERSAMA!

Tukar barang kegunaan harian anda seperti berus gigi, ubat gigi, syampu, body wash, deodran, talkum, sabun basuh baju, softener, pencuci pinggan, span pencuci pinggan, penyental periuk, pencuci muka, pencuci kereta, suplemen dan banyak lagi dengan produk berkualiti dari Amway.

Barang2 memang sangat berkualiti kena dengan harganya. Kalau kata mahal tu kena guna ilmu matematik sikitla,.kena tengok cara penggunaannya sekali.

Semua barang2 tu memang kita wajib beli beberapa kali dalam setahun kan?

Kalau beli kat kedai biasa, tak dapat buat income. Tapi kalau beli di Amway, kita boleh buat income. So nak pilih yang mana?

Bila dah faham, ajak kawan2 tukar barang2 Amway jugak. Senang jer kan!

Sangat senang!!

Amacam?
Best ke sangat best?

Nak ID APC (Amway Privillege Customer) tak?

atau

Nak ID ABO (Amway Business Owner) terus?

Click link wasap kat bawah yer

Leave a Reply