Health & Wellness

Sertai Komuniti Sihat Bersama Aleeyn

Pressure Cooker Noxxa – Idaman Mak di Malaysia!

Pressure Cooker Noxxa – Idaman Mak di Malaysia!

Tak sabar nak cerita pasal Pressure Cooker (PC) Noxxa dari Amway Malaysia ni! Kalau anda belum pernah dengar pasal Noxxa, anda memang kena baca sampai habis sebab saya akan bagitahu semua sebab kenapa anda mesti ada satu di dapur korang! Pressure Cooker Noxxa – Idaman Ibu Malaysia!

Saya yang dah miliki PC Noxxa ni dah 9 tahun, tak pernah menyesal tau! Malah rasa bersyukur sangat -sangat sebab dapat kenal PC Noxxa ni awal-awal. Senang kerja kat dapur. Sangat memudahkan hidup saya. Serius jatuh cinta!

8 Sebab Kenapa Mak Perlu Miliki Pressure Cooker Noxxa Ni.

Dengar-dengar ajaib?!

Jadi, apa yang buat Pressure Cooker Noxxa ni istimewa sangat?

#1. RINGAN, BOLEH BAWA BALIK KAMPUNG

Pressure cooker noxxa ni ringan tau, dengan saiz dia yang besar dan rekaan yang cantik.Noxxa direka dengan menggunakan bahan-bahan yang ringan tetapi tahan lasak. Ini menjadikannya mudah untuk diangkat dan digerakkan, tanpa memerlukan tenaga yang banyak. Jadi, walaupun anda memasak dalam jumlah yang besar, anda masih boleh mengendalikan Noxxa dengan mudah.

Kerana beratnya yang ringan, Noxxa juga mudah untuk disimpan. Anda boleh letak dekat rak atau di dalam almari tanpa perlu risau akan kestabilan dan ruang yang diperlukan.

Kelebihan ringan Noxxa menjadikannya sesuai untuk penggunaan harian dalam dapur. Anda boleh menggunakannya untuk memasak pelbagai jenis hidangan setiap hari tanpa perlu risau tentang kesukaran mengangkatnya atau memindahkannya. Easy!

Ringan, jadi mudah nak diuruskan? Ya, betul.
Dengan berat yang ringan, Noxxa memudahkan anda untuk mengendalikannya semasa memasak. Anda boleh mengangkat penutup, mengisi atau mengeluarkan makanan dengan mudah tanpa mengalami keletihan atau kesukaran.

Bagi yang suka melancong atau berjalan-jalan, Noxxa yang ringan ini juga merupakan pilihan yang bagus. Anda boleh bawa Noxxa untuk memasak makanan di tempat penginapan atau di tempat perkhemahan tanpa memerlukan banyak ruang atau menyusahkan diri.

#2: Masak ekspress, anak-anak Mak cepat lapar

Ini best! Hehe. Saya mak anak tiga memang jadikan Pressure cooker Noxxa ni sebagai pembantu dapur. PC Noxxa ni memang hebat sebab dia boleh masak dengan cepat dan efisien. Jom saya share lagi tentang kelebihan Noxxa dalam hal memasak yang pantas.

  1. Teknologi Tekanan
    Pressure cooker Noxxa menggunakan teknologi tekanan yang tinggi untuk memasak makanan dengan lebih cepat. Tekanan tinggi ini meningkatkan suhu masakan dan mempercepat proses memasak sehingga makanan boleh siap dalam masa yang lebih singkat.|
  2. Pengurangan Masa Memasak
    Dengan menggunakan Noxxa, anda boleh mengurangkan masa memasak sehingga separuh daripada kaedah masakan konvensional. Contohnya, masakan seperti rendang atau sup yang biasanya mengambil beberapa jam boleh siap dalam masa yang jauh lebih singkat dengan Noxxa. Saya buat rendang ayam raya hari tu hanya 8 minit je!
  3. Jimat Tenaga dan Wang
    Dengan mengurangkan masa memasak, Noxxa juga membantu anda jimat tenaga dan wang elektrik. Anda tak perlu biarkan dapur anda menyala berjam-jam untuk memasak hidangan yang lazat.
  4. Menjimatkan Masa
    Masakan dengan Noxxa juga membolehkan anda menjimatkan masa yang berharga. Ini bermaksud anda boleh memasak makanan yang berkualiti dalam masa yang singkat, memberi lebih banyak masa untuk keluarga dan aktiviti lain. Masak dalam PC Noxxa ni, anda boleh tinggal gitu je, lepas tu anda boleh buat kerja lain.
  5. Hidangan yang Lebih Sihat
    Tekanan tinggi dalam Noxxa juga membantu makanan memasak dengan lebih cepat tanpa kehilangan nutrien yang penting. Ini bermakna anda boleh menikmati hidangan yang lebih sihat dan berkhasiat.

Jadi, dengan keupayaannya untuk memasak dengan cepat dan efisien, Noxxa adalah pilihan yang hebat untuk mak-mak yang mencari cara yang lebih pantas dan mudah untuk menyediakan hidangan yang sedap dan berkualiti.

#3: Mak boleh masak macam-macam menu

Noxxa ni bukan sekadar pressure cooker biasa. Ia mempunyai pelbagai fungsi masakan yang boleh anda gunakan untuk menyediakan pelbagai hidangan. Dari memasak nasi, masak sup, memasak lauk pauk, hingga membuat kuih, semuanya boleh dilakukan dengan Noxxa!

  1. Masakan Tradisional
    Dengan Noxxa, anda boleh memasak pelbagai jenis masakan tradisional dengan mudah. Contohnya, rendang, ayam masak merah, gulai daging, dan banyak lagi. Teknologi tekanan tinggi Noxxa membolehkan anda memasak masakan tradisional dalam masa yang lebih singkat tanpa mengorbankan rasa.
  2. Masakan Barat
    Noxxa juga sesuai untuk memasak masakan Barat yang lazat. Anda boleh memasak daging panggang, sup, pasta, dan banyak lagi dengan Noxxa. Teknologi tekanan tinggi Noxxa membolehkan anda memasak daging dengan lembut dan rasa yang konsisten.
  3. Makanan Laut
    Bagi peminat makanan laut, Noxxa juga sesuai untuk memasak hidangan seperti sotong masak hitam, udang masak pedas, dan banyak lagi. Dengan tekanan tinggi, anda boleh memasak makanan laut dengan cepat dan menyimpan kelembapan dan rasa asli. Best kan!
  4. Sayur-sayuran
    Noxxa bukan sahaja untuk memasak daging, tapi juga sesuai untuk memasak sayur-sayuran. Anda boleh memasak sup sayur, tumis kangkung, dan pelbagai hidangan sayur dengan Noxxa. Teknologi tekanan tinggi Noxxa membolehkan anda memasak sayur dengan cepat tanpa kehilangan nutrien.
  5. Makanan Siap Sedia
    Selain hidangan utama, Noxxa juga boleh digunakan untuk memasak makanan siap sedia seperti nasi, bubur, dan kuih. Dengan Noxxa, anda boleh memasak nasi yang lembut dan empuk dalam masa yang singkat tanpa perlu risau tentang melekat atau hangus. Serius, kerak pun takde!

#4: Mak suka saiz periuk ni. Besar!

Saiz 8 liter adalah pilihan yang sesuai untuk keluarga yang lebih besar atau untuk majlis makan yang lebih ramai. Dengan kapasiti yang lebih besar, anda boleh memasak hidangan yang mencukupi untuk lebih banyak orang dalam satu masa.

#5. Mudahlah untuk Mak guna, tekan-tekan siap!

Betul tu! Gunakan pressure cooker Noxxa memang senang gila. Cuma tekan-tekan sikit, hidangan siap dalam masa yang singkat! Ia adalah cara terpantas dan terbaik untuk memasak hidangan yang lazat. Cukup masukkan bahan-bahan, tutup penutup, tekan butang, dan biarkan Noxxa menguruskan segalanya untuk anda.

Anda tidak perlu mengawasi hidangan semasa memasak. Noxxa akan memastikan suhu dan tekanan yang betul sehingga hidangan siap dengan sempurna.

Noxxa bukan sahaja pressure cooker, tetapi juga boleh digunakan sebagai slow cooker, steamer, dan pelbagai lagi. Dengan pelbagai fungsi ini, anda boleh memasak pelbagai jenis hidangan dengan satu peranti. Anda boleh memilih daripada pelbagai program memasak yang telah diprogramkan atau mengatur suhu dan masa memasak secara manual. Kalau tak pandai nak adjust, takpe nanti saya ajar. Tapi dengan syarat, kena lah beli dengan saya. Hahahaha!

Selain tu, tekanan tinggi dalam Noxxa membantu mempertahankan kelembapan dan rasa makanan. Ini bermakna anda akan mendapat hidangan yang lembut, empuk, dan penuh dengan rasa. Jadi, dengan Noxxa, anda boleh memasak hidangan yang lazat dengan cepat dan mudah tanpa perlu mengorbankan kualiti.

#6 : Penghantaran percuma

Jika anda membeli Pressure cooker Noxxa ni dengan saya daripada Aleeyn.com , anda akan diberikan penghantaran secara percuma. Walaupun secara postage, dengan saiz kotaknya yang besar gedabak, tak kisahlah anda duduk di selatan Johor ataupun di utara Perlis sekalipun, penghantaran secara postage adalah percuma. Saya akan uruskan pesanan dan penghantaran dengan cepat dan percuma.

Klik SINI untuk whatsApp terus dengan saya.

Jika ada sebarang masalah sepanjang pengendalian penghantaran postage, ataupun barangnya rosak ke apa, jangan risau semuanya dibawah tanggungan Amway Malaysia.

#7: Jiran sebelah rumah Mak mesti jealous


Tentu! Jiran sebelah rumah mesti jeles melihat anda menggunakan pressure cooker Noxxa. Nah, ini beberapa alasan mengapa mereka mungkin rasa iri hehehe

  1. Makanan Sedap dalam Masa Singkat
    Dengan menggunakan pressure cooker Noxxa, anda boleh menyediakan hidangan yang sedap dalam masa yang sangat singkat. Jiran-jiran sebelah rumah pasti teruja melihat anda menyediakan hidangan lazat dengan mudah dan pantas.
  2. Teknologi Canggih
    Pressure cooker Noxxa menggunakan teknologi terkini untuk memasak makanan dengan sempurna. Jiran-jiran anda mungkin terkesan dengan ciri-ciri canggih seperti pelbagai fungsi memasak dan paparan digital yang tip top.
  3. Kualiti
    Noxxa merupakan jenama yang terkenal dengan kualiti produknya. Jiran-jiran anda mungkin iri tengok anda guna gajet yang berkualiti tinggi seperti Noxxa.
  4. Kemudahan dan Keselesaan
    Penggunaan pressure cooker Noxxa menjadikan proses memasak lebih mudah dan selesa. Jiran-jiran anda mungkin iri dengan kemudahan dan keselesaan yang anda nikmati semasa memasak.
  5. Pantas
    Noxxa membolehkan anda memasak hidangan yang lazat dalam masa yang singkat tanpa mengorbankan kualiti. Jiran-jiran anda mungkin kagum dengan kebolehan anda menyediakan hidangan berkualiti dengan cepat.

Jadi, ya, jiran-jiran sebelah rumah mungkin rasa iri melihat anda menggunakan pressure cooker Noxxa untuk memasak hidangan yang lazat dan berkualiti dengan mudah. Tetapi, mungkin juga mereka akan terinspirasi untuk mendapatkan satu Noxxa untuk mereka sendiri setelah melihat kehebatannya!

Pressure Cooker Noxxa atau periuk magik ni adalah hadiah yang praktikal dan berguna. Mak anda pasti akan menghargai kemudahan dan kelebihan yang ditawarkan oleh periuk ini dalam kehidupan harian.

Jadi, ya, hadiahkan periuk Noxxa kepada Mak anda – pasti akan membuatnya gembira!
atau,
Hadiahkanlah untuk diri anda sendiri. You deserve this as your reward, mommy!

Pelaburan yang sangat berbaloi

Memang tak rugi kalau anda invest dalam satu pressure cooker Noxxa ni. Dengan semua kelebihan yang ada, anda boleh jimat masa, tenaga, dan wang, sambil menikmati hidangan yang sedap dan berkualiti setiap hari.

Jangan tunggu lagi! Dapatkan pressure cooker Noxxa dari Amway Malaysia sekarang juga! Hubungi Aleeyn untuk pesanan. Jika anda nak delivery by COD pun boleh, saya mempunyai ramai anak team #AmwaybyTGT di seluruh negeri di Malaysia.

Jom, jadikan hidup anda lebih mudah dan sedap dengan Noxxa!

Leave a Reply